nuffnang

Page Graphics, Tumblr Graphics
Daisypath - Personal picture

10 September, 2011

sedihh sangat-sangat


hari nie aku nak story pasal cousin aku yang mula2 nya sihat n xpernah sakit apa2 pon , but last week aku dapat call dari cousin aku , dia kata mira masuk wat di Hospital Perlis dan disyaki lukimia Astarfirullahalazim ! aku terkejut sangat2 , masa tu aku tengah exam so aku xcakap lama pon ngan didy , then aku dah balik sekolah aku call lah didy balik , die cakap pakteh n paksumi ondaway g amik abah n terus nak p perlis :( sian nya , xsangka aku die leh kene penyakit macam tu sekali sedangkan aku ngan die elok ja tido bedua masa raya hari tu , ya allah xdijangka perkara macam nie akan belaku , itulah nama nya Dugaan yg harus mira tempuhi :(

nie mase First Eid :( elok je kan die :)
nie masa die kat wad :( , abah kata darah xberhenti2 kuar dari mulut :(
nama penyakit die ideophatic thrombocytopenic purpura pelik kan :( ape2 pon mira aku doakan ko sihat macam selalu wey , aku syg ko dohh , nanti sape na masak kat aku lagi ,sapa na teman kan aku tido , sape na kejutkan aku pagi2 n sape nak dengor aku sembang waktu aku lari p tidoq umah ko , mira makan ubat tau , jage diri , insyaalah ko akan selalu dapat senyum tgok kiteorang :) biarpun kite jauh famly kita tetap caring antara satu sama lain :) imissyouu :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan