nuffnang

Page Graphics, Tumblr Graphics
Daisypath - Personal picture

05 Oktober, 2011

inalillahiwainahirojiun :(

~Nur Amira Bt Abdullah ~
akhirnya kau pergi jua pada jam 3.20 a.m 30 september 2011 di Hospital Besar Kangar perlis :(

Sentuhan terakhirmu mira yang aku akan kenang smpai bila2 :(
alhamdulilah sempat juga kami semua mandi bersama arwah. (arwah pakai baju hijau tu)
aku xsangka arwah dah pergi :(
aku sentiasa ada dengan arwah walau dimana pun :(
Di lata tembakah Jertih wif my cousin :(
Time 1st Eid :(
time arwah ngah bertarung ngan nyawa die :( aku ralat sangat sebab xdapat tgok dia time nie , n las minute aku dapat tengok dia masa mata dia dah tertutup rapat :(
aku dari pihak arwah nak mintak maaf jika arwah ada terkasar bahasa ataupun menyakitkan hati korang sumer k . maafkan lah arwah supaya arwah tenang diatas sana :(
~ Semoga arwah dicucuri rahmat ~
~ Al Fatehah ~
~ Amin ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan